top of page

הגראז'

מקום הביקור: הגראז' ראשל"צ

סטטוס: חם מהתנור

כשר: לא

סיקור:

תכף החורף מתחיל, החלטנו לקחת את מסענו הערב ליישבה על חוף הים לפני שזה כבר לא יהיה אפשרי.

ואיך לא בטיילת שבראשון לציון?

רצינו לחזק את זה באיזה המבורגר נחמד, אבל מסתבר שמה שרצינו כבר היה סגור.

אז במקום להתבאס שאין המבורגר חתכנו לגראז' כי מאוכזבים אף פעם לא יוצאים משם :)

כן - נכון, כבר סיקרנו את המקום וזאת תהיה הפעם השלישית, אבל כשמשהו טוב אז מותר לחפור עליו קצת מה יש??

לחגיגת השחיטות צירפנו הלילה חבר שלישי שאף פעם לא היה בגראז' והוא החליט להבין על מה כל הרעש שאנחנו עושים.

אחרי עיון בתפריט (שהשתנה מעט מאז הפעם האחרונה שלנו במקום) ה"בנות" החליטו לקחת את מבצע שיק שק (42₪) שכולל בתוכו המבורגר 150 ג'+שתייה+תוספת ואת הקציצה הם הגדילו (300 ג' למי שלא גמר כיתה א', בתוספת 14₪).

בהמבורגר הם בחרו את "אל קאפונה" שהיא תערובת בשרים עם עשבי תיבול וגבינה איטלקית (הכי טעים לדעתי) בתוספת גבינת אמנטל (8₪) וחזה אווז (12₪).

לצד הום פרייז וצ'יפס, בשתייה החליפו לבירה גולדסטאר מהחבית (תוספת 3₪ עבור שליש).

לצערם, המלצרית טענה שאת המנות שלהם אי אפשר לבקש M בגלל שהן קטנטנות ולא מובטח שיצא M.

אז אני ישר ברחתי מזה והלכתי על משהו קצת יותר מעניין...

אז על מה אני הלכתי?

הזמנתי את מנת "מבוקש אל קאפונה" שזה בעצם אותה המנה כמו שלהם רק 240 ג' (78₪) והגדלתי אותה ל-460 ג' (+18₪) והמנה מגיעה בנוסף עם תוספת כדורי מק&צ'יז וגבינת אמנטל מלמעלה.

פלוס הגדלה לבירה גולדסטאר מהחבית לחצי ליטר (7₪) וצ'יפס.

אחרי שהם שמעו שאני מקבל כדורי מק&צ'יז, הקנאים החליטו להוסיף מנת פתיחה כזאת לנשנוש (28₪).

האוכל התחיל לזרום לכיוון השולחן וכמובן התחילו במק&צ'יז, 6 כדורים גדולים ופריכים של אושר לצד 3 רטבים שונים.

למרות שאני מקבל במנה שלי כדורים, החלטתי לגנוב להם 2 מהצלחת והתענגתי על כל שניה, כדורים ממש טעימים, אחלה מנה לפתוח את הארוחה (אין תמונה כי זה חוסל בשניות).

תוך כדי האכילה הבנתי שאנחנו מקוללים, לא יודעים למה אבל תמיד שאנחנו מבקשים גם קנקן מים לשולחן לפני שהכל מגיע - הוא אף פעם לא בא ותמיד צריך לבקש אותו עוד 2-3 פעמים, ואז הוא מגיע באמצע-סוף הארוחה, מרגיז... זה לא רק בגראז' זה בערך בכל מקום.

המנות העיקריות הגיעו, לרענון התפריט החדש של הגראז' חשבתי שאולי ישנו וישפרו קצת את התוספות אבל העיניים שלי ראו אחרת.

ממש קיוותי שאת ההום פרייז והצ'יפס ישנו וישפרו למתכונת מוצלחת יותר אבל הם שוב הגיעו די סטנדרטים, והצ'יפס, כמה שהוא מקדונלדסי.

התעלמתי מכל זה כי חיכה לי הר של GOODNES לכבוש,

כמומחה ליצירות מוגזמות הכנתי את המנה לאכילה, טכניקה של אחיזה נוחה ובליסה אפשרית של המפלצת בביסים ענקיים (מחזה שאם היה משודר בטלוויזיה היה +18 בצד), בזמן כל זה גילתי שיש לי דאבל תחתית, פעם ראשונה שאני רואה ששמים 2 חלקים של הלחמנייה מלמטה, לא חושב ששמו בטעות זה היה נראה יותר כדרך להחזיק את כל הטוב שדחפו שם.

אבל אמרתי מומחה לא? אז מי צריך את האקסטרה פחמימות? העפתי את החתיכה הנוספת והתחלתי במופעה האימה של הבליסה.

נתחיל בתוספת מק&צ'יז ואמנטל שהונחו מלמעלה - טעים טעים טעים.

השילוב שלהם עם הבשר המעולה שהגראז' מגיש היו מעולים, כ"כ מעולים שזה חוסל די מהר.

הבשר חשוב לי לציין מאוד מזכיר את המרקם של אחד המתחרים המוצלחים שאת הטעם שלו אפשר לזהות בעיניים עצומות, אבל פה הוא קצת יותר איכותי ומתובל נכון לדעתי.

סיכום:

מקום מוצלח שנשאר ברמה גבוהה פעם אחר פעם, למרות שהוא די תקוע באזור שומם של ראשון אני די נהנה מהמיקום ומהשקט שמסביב (לכל מי שלא, בקרוב סניף בת"א בלב הבלאגן).

אני מקווה שהגראז' קוראים שורות אלו ויחליטו לשנות את הצ'יפס המשעמם שלהם, יש להם מנות כ"כ מעולות, אני לא מבין מה הצ'יפס הזה בכלל עושה בתפריט שלהם.

(ביום שתשנו אני רץ לבדוק, מובטח שיפור בציון אם יהיה טוב!)

לסיקורים נוספים של הגראז' >> ללחוץ פה, לא חזק אבל!

ציון: 4.5

כתובת:

ראשון לציון, צומת גן ורדים, תחנת דלק סונול (מחלף ראשונים)

03-6499600

שעות פעילות:

כל יום מ-12:00 עד אחרון הלקוחות (1+)

bottom of page